czwartek, 15 lutego 2018

Z okazji Komunii Świętej/For Holy Communion

Cześć
Dziś chciałabym Wam pokazać kolejną moją pracę z wykorzystaniem kolejnej mojej ulubionej kolekcji. Dzięki fioletom Magicznej Kartki, uwielbiam ten kolor.  W tej kolekcji ten fiolet ma specyficzną barwę i jest cudowny, nawet można go uchwycić na zdjęciach co zazwyczaj nie było dla mnie łatwe.  Przedstawiam Wam dzisiaj exploding box z okazji Komunii Świętej zrobiony z kolekcji Najpiękniejsze Chwile.

Hi
Today I would like to show you my new project. I've used here my another favour paper collection. Thanks to these paper, I love purple colour. In than collection, purple has very specific tint and is absolutely fantastic. I can even make a good picture, what is very difficult with purple for me. I present to you my new exploding box for first Holy Communion with paper collection The most Beautiful Moments.








Użyłam
I've used






Pozdrawiam
Regards


2 komentarze:

  1. Śliczny box :) piękne kolory, uwielbiam fiolet, a ten pastelowy odcień szczególnie cieszy moje oczy. Piekna praca, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)