piątek, 25 sierpnia 2017

Letni layout/Summery layout

Witam Was dziś bardzo serdecznie. 
Wakacje dobiegają końca. Dni są coraz krótsze.  Czas przygotowywać się do zimy...
A propo zimy... widziałam w jednym z większych sklepów tu w Irlandii świąteczne dekoracje, choinki i mikołaje...
Ja się na to nie godzę!!! Ja chcę dalej lato i dużo słońca. 

Hi all 
Summer holiday is almost finish.  Days are shorter. It's time to start to prep to Winter...
Winter...I was few days ago in one of the biggest shop in Ireland and I saw Christmas decoration, Christmas tree and Santa Claus...
I don't agree for that!!!
I want a Summer and lots of sun

Z tej racji stworzyłam letnie LO z moimi wspomnieniami z wakacji z użyciem cudownej kolekcji Rafa Koralowa

From this I made summery LO with my holiday's memories with beautiful Color Reef paper collection.


Pobawiłam się troszkę mediami, pochlapałam farbkami i mamy takie coś. 

I've played with some media, splashed some paints and we have something like that.




Syrenki pokolorowałam pędzelkowymi markerami.

Mermaids I coloured myself with brushmarkers. 



Mam nadzieję że Wam się moja praca podoba

I hope that you like my project.

Użyłam
I've used



Pozdrawiam
Regards 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)