poniedziałek, 13 lutego 2017

Stokrotki na wiosnę / Spring daisies

Witajcie kochani!

Z ogromną radością zapraszam Was do obejrzenia mojej pierwszej inspiracji na blogu Magicznej Kartki. To dla mnie zarówno zaszczyt jak i wyzwanie-mam nadzieję że uda mi się Was niejednokrotnie zainspirować.
Dziś chcę pokazać Wam kartkę Walentynkową - nie w czerwieniach, tylko w delikatnych pastelowych kolorach. W swojej pracy wykorzystałam 2 kolekcje papierów- Jak Malowana 2 oraz Pożegnanie Lata - kolekcje Magicznej Kartki doskonale się dopełniają! 


Hi there!
It's a great delight to invite You to check my first inpiration on Magiczna Kartka's blog. It's both a pleasure and a challenge - I hope to inspire You on many occassions. 
Today I'd like to show You a Valentine's card - not in red, but in pastels on the contrary.
In my work I have used two paper collections - Jak Malowana 2 and Pożegnanie Lata - Magiczna Kartka's collections complement each other perfectly! 







W pracy użyłam
In my work I've used


 



Pozdrawiam Was ciepło,
Ania 




   







3 komentarze:

  1. Piękna tekturka , świetnie wykonana karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita kartka! Ujmuje mnie właśnie fakt, że nie została utrzymana w typowej dla walentynek czerwonej barwie... <3 No i ten napis... super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)