sobota, 18 lutego 2017

Remember...

Dziś moja pierwsza inspiracja dla Was ;)) Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu... Stworzyłam dla wam prosty layout, do wykonania którego wykorzystałam prześliczny liliowy papier z kolekcji Pasja Tworzenia Nr 15, który oczywiście możecie nabyć w naszym sklepiku ;)) w pracy użyłam ponadto maleńkich czerwonych serduszek, które wydrukowałam i wycięłam z jednej z naszych wirtualnych grafik... 

This is my first inspiration for you ;)) I hope you like it... I made clean and simple layout. I used one gorgeous purple paper from Create Passion Collection No. 15 which you can buy at our store of course ;)) I used also little red hearts which I printed and cut out form our digital graphics ... Enjoy ;)) 








Wykorzystałam:/I used:


Do zobaczenia :)) /See you next time ;))
Rudolph

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)