sobota, 25 lutego 2017

Pudełko Kwadrat 16x16x3cm - inspiracja z Brother Scan'N'Cut / A square box 16x16x3 cm - an inspiration with Brother Scan'N'Cut


Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować pudełko na kartę, które wykonałam przy pomocy  
plotera Brother Scan'N'Cut.

Today I would like to present you a box for a card, which I have made with plotter 
Brother Scan'N'Cut.



Skorzystałam z gotowego szablonu dostępnego na stronie sklepu Magiczna Kartka. Szablon obejmuje bazę oraz elementy, którymi można obkleić wnętrze. Po zakupie takiego projektu można bardzo szybko z niego skorzystać i do woli wycinać pudełka ploterem :)
Przyznam szczerze, że jestem szczęśliwą posiadaczką plotera od kilkunastu dni i nie spodziewałam się, że to będzie takie proste :)

I have used a ready template which you can find in Magiczna's Kartka shop. The template is including a base and elements needed to decorate an inside of the box. After buying a project like this, in very easy and fast way you can cut a box as many times as you want.
I must admit that I am a happy owner of my plotter just for few days and I wouldn't expect that it will be so easy.

Pudełko ma wymiary 16x16x3 cm. Bazę pudełka wycięłam z papieru craft.
Ponieważ jest to grubszy papier, niż ten z Magicznej Kartki, którego zazwyczaj używam, nożyk wysunęłam na 4,5 cm a docisk noża ustawiłam na 4.
A box has dimensions of 16x16x3 cm. A base for a box I have cut out from craft paper.

Because this kind of paper is thicker than magical papers, I have set up my knife on 4,5 and pressure on 4.








Dzięki perforacji - nacięciom wykonanym przez ploter - szybciutko uporałam się ze złożeniem.

With perforation - the cuts made by the plotter - I have assembled my box very fast.







Teraz zostało już tylko ozdobienie pudełka i zrobienie kartki do środka.
W mojej pracy, poza papierem craftowym, użyłam papierów i dodatków z kolekcji  
Amerigo Vespucci.
Now just decoration of the box and a card for the inside of the box.
In my work, beyond the craft paper, I have used papers and supplements from Amerigo Vespucci paper collection.


























Tutaj znajdziecie to, czego użyłam do wykonania mojej pracy.


Here you can find all what I have used in my project.




Dziękuję Wam za poświęcony czas.
  Thank you for your time.


2 komentarze:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)