sobota, 4 lutego 2017

Pierwsze Magiczno Kartkowe nowości ! :)

Witam weekendowo !

Moi drodzy, jak zapewne zauważyliście, sporo się ostatnio u nas dzieje. Już za tydzień wyruszamy na pierwszy w tym roku Zlot i widzimy się z Wami w Warszawie na imprezie Craft Wawa !
Do tego wczoraj przedstawiliśmy nasz pełny, kreatywny Magiczny Zespół niesamowicie zdolnych dziewczyn....

.... atrakcji nie zabrakło także i dzisiaj.....

....pomimo późnej pory, bardzo chcieliśmy już dzisiaj zaprezentować Wam nasze dwie najnowsze kolekcje.... tak tak - wiemy, że na nowości przyszło Wam w tym roku czekać dość długo - jednak staramy się rozkręcić na całego, i mamy nadzieję, że teraz będzie już tak jak zawsze w Magicznej.... czyli pięknie, kolorowo - i tak jak poniżej.... MAGICZNIE !!! :)

Serdecznie zapraszamy :)

Kolekcja:
to kolekcja składająca się z aż 12-tu jednostronnych arkuszy z pięknymi, poprzecieranymi tłami, pełnych damasków, przetarć oraz romantycznych kwiatów.
Do tego dochodzą 3 arkusze z dodatkami do wycinania a wśród nich motyle, ramki oraz cały, przepełniony po brzegi arkusz z napisowymi badzikami (w sam raz do rodzinnych albumów czy pamiątek)....
















**************

Druga kolekcja, to coś o co bardzo długo nas prosiliście....
Pisaliście do nas, że często macie problem z arkuszami jednostronnymi lub dwustronnymi i bardzo mało jest u nas papierów tylko w jednym kolorze -
ależ proszę bardzo ! Podajemy dla Was jak na tacy, kolekcję:

To prawdziwy, kolorowy zawrót głowy!!!
Uniwersalna, idealna na każdą okazję, i do prac w każdym stylu! 15 neutralnych papierów z drukowaną teksturą, doskonałych jako tła do layoutów i kartek, do wycinania wykrojnikami, ploterem i dziurkaczami, do tworzenia kopert i pudełek, do zapełniania dodatkami i mediami - nasza najnowsza niespodzianka dla Was! :)
 















*************

Tak - wiemy, że bardzo długi post tasiemcowy dzisiaj ;)
Ale jeżeli dotarliście do tego momentu - to zapewne zauważycie, że pod spodem znajduje się jeszcze pewien "tajemniczy" bannerek, który prowadzi wprost do sięgnięcia po powyższe kolekcje ! :)

Tak jest.... Bawimy się ponownie w Magicznej Kartce ! :)

Co należy zrobić? To co zawsze ! :)

- zostań obserwatorem naszego "Magicznego Bloga"
- udostępnij nasz powyższy plakat w nowym poście na swoim blogu
- zgłoś się za pomocą inlinkz (tylko post z bloga, w którym znajduje się plakat)
- zostaw po sobie ślad w komentarzu poniżej
- możesz także wskoczyć na naszego facebooka i tam spróbować zgarnąć nasze nowości! :)
- Candy na blogu oraz FB trwa od dzisiaj, 4-02 do 12-02-2017
- czekaj na wyniki, które ogłosimy 16 lutego ! :)
- do wygrania nowości papierowe, kolekcje W Stronę Tęczy oraz Nostalgia, 
a nagrodzimy nimi po dwie osoby - 2 z bloga i 2 z FB ! :)
(w Candy może brać udział każdy, również osoby spoza granic naszego kraju,
które posiadają co najmniej bloga lub facebooka)

 Moi drodzy !
Życzymy Wam przemiłego weekendu 
i wspaniałej zabawy w rozdawanie !

Do napisania !


64 komentarze:

  1. Piękne Kolekcje ! Bardzo przydatne. :) Liczę, że dane mi będzie je zgarnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne kolekcje stworzyliście! Oj, chciałabym mieć takie wspaniałości! Biorę zatem udział w Waszej zabawie! Już podlinkowałam. Banerek jest też na pasku bocznym bloga cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne nowości! Sprobuję swego szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcje CUDNE a nuż mi się uda i będą moje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne nowosci sprobuje swojego szczescia

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolekcje. Gratuluję. Z przyjemnością biorę udział w zabawie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. w stronę tęczy kolekcja dla mnie idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne papiery, z chęcią wezmę udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Post na blogu, na pasku bocznym też. Bardzo mi się podobają i nie umiem określić, która ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale cudowne kolekcje nic tylko podziwiać podziwiać a potem ciachać ciachać i cuda z nich robić :) ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zestawy papierów :) Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O rany!!! zamurowało mnie z wrażenia :) Wspaniała kolekcja zwłaszcza "W stronę tęczy" od dawna marzyłam o jednokolorowych papierach do moich rameczek i wózeczków w 3D.Ustawiam się w kolejce po te cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie kolekcje są świetne. Kolekcja kolorowych papierów jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała kolekcja, ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne kolekcje - ta druga dla mnie idealna więc staję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  16. prześliczne papiery - zakochałam się w Nostalgii od pierwszego wejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne papierki, jak to w Magicznej Kartce. "Nostalgia" mnie urzekła :) Może uśmiechnie się do mnie szczęście?

    OdpowiedzUsuń
  18. fantastyczne papierki, spełnią każde scrapowe marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolekcje cudne! - szczególnie podoba mi się "Nostalgia"! Już widzę do czego mogłabym wykorzystać te "Magiczne Kartki" :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się z wielką chęcią, bo naprawdę, są tu cudne nowości. Zakochałam się w tych papierach!

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjne obydwie kolekcje - oczywiście ustawiam się w kolejce :)Gdybym jednak miała wybierać to ta tęcza jednokolorowa jest urzekająca, już widzę prace z tymi papierkami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kusząco to wygląda to i ja się dopisuję:).

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam Wasze papiery <3 te jak zwykle czarujące :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Obie kolekcje są niesamowite,piękne.Ciężko byłoby mi wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię pracować na Waszych kolekcjach, a każda nowość tym bardziej kusi:)
    Z przyjemnością wezmę udział w candy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne papiery! Fajnie byłoby je mieć :D Z wielką nadzieją na wygraną biorę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. nostalgia to prawdziwy rarytas , idealna kolorystyka zaś " w stronę tęczy " jest bardzo uniwersalną kolekcją

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam jeszcze okazji pracować z Waszymi papierami, ale bardzo mi się podobają. Może los się do mnie uśmiechnie. :) Z niecierpliwością czekam na wyniki. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Są przydasie jest zabawa i frajda z tworzenia.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ustawiam się w długą kolejkę, może się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładne papiery, druga kolekcja jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  32. och:)! jakie CUUUUUDOWNE:)! zwlaszcza Nostalgia:)!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniała, cudna ta nowa kolekcja papierów!!!!!!!!!! Pierwsza i druga t w iście magicznym klimacie i kolorkach. Z ogromna chętnie ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Boskie te papiery!!:) Zgłaszam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne papiery! Przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowna papierowa kolekcja.Chętie przyłączę się do te zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  37. 😍😍😍 Genialne!!! Gram :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniałe, pełne życia i energii kolekcje@!

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow...nostalgia jest zniewalająca!Przyłączam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  40. Wspaniała kolekcja!!!! Staję do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Such beautiful papers, the colours and patterns are really drooling! Thank you for the chance to win this candy!

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie mam żadnych obiekcji co do uroku tych kolekcji!
    Nostalgicznie... Tęczowo... Magicznie!
    Cudne papierki! Bez wahania staję do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudowne papiery i mam cichutką nadzieję, że, to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  44. Obie kolekcje wyjątkowe i magiczne - nie mogło być inaczej :)
    Z przyjemnością biorę udział w zabawie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  45. Kolekcje przecudnej urody, "Nostalgia" urzekła mnie bardzo, a "W stronę tęczy" aż pachnie wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  46. i ja zapisuję się szybciutko a równocześnie chciałabym zaprosić na Candy do Skrawka Nieba, trwa do 06.03.2017 :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję stworzenia tak pięknych kolekcji papierów - Nostalgia i W stronę tęczy:). Prace z ich udziałem będą przepiękne, nostalgiczne, tęczowe:). Aż żal byłoby nie "powalczyć" o nie:). Pomimo tak odległego zapisu spróbuję. Pozdrawiam cieplutko w te mrozy.

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne papiery, szczególnie Nostalgia chwyta za serce:-)
    Serdecznie pozdrawiam i liczę na urodzinowe szczęście ( akurat 16 lutego mam urodzinki) :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ymmmmm Nostalgia, jak ona mnie zachwyca. Koniecznie biorę udział!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Nostalgia mnie męczy! Spać mi nie daje! ;) Muszę ją mieć! :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluję nowych kolekcji. Są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ale świetne te kolekcje!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  53. sliczne! napatrzeć sie nie mozna :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Coś pięknego :) Ogólnie wszystkie Wasze papiery trzeba mieć - są tak cudowne :)
    Ale te kolekcje to miód na moje serce ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  55. Wspaniała kolekcja - trafiłyście idealnie w moje gusta :-D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  56. Jak zwykle cudowne papiery, ale o tym na pewno już wiecie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratuluję najnowszych kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  58. WOW piekne kolekcje, jedna uniwersalna a druga hmmm bajeczna z motylami i deskami-KOCHAM!!!
    Jak zwykle cudowne, gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  59. Zdążyłam! :-D Papiery są piękne, cudownie będzie je mieć - chociaż pewnie będzie szkoda ciąć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  60. Jakie piękne papiery! Oczywiście, dołączam do zabawy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  61. Już po candy, ale chciałam napisać, że na prawdę piękne kolekcje stworzyliście! Cudne <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)