piątek, 3 lutego 2017

Nasze nowe, wspaniałe DT wybrane !!! :)

Witajcie kochani !

Dzisiaj pragniemy przedstawić Wam Zespół wspaniałych, twórczo zakręconych kobiet, które rozgoszczą się na blogu (i nie tylko) Magicznej Kartki w roku 2017/18.... 
Jesteśmy niezwykle dumni, mogąc zacząć współpracę z tak utalentowanymi Projektantkami...


....poznajcie je wszystkie !!! :)



Aga Borysewicz
 Jestem Aga i mieszkam od 10 lat w Manchester.
 Od kilku lat robię to co kocham i co sprawia mi radość ...czyli tworzę - głównie kartki okolicznościowe, a ostatnio bawię się też w digital design - wykonuję digi stemple, wizytówki, blogowe szaty oraz papiery do scrapbookingu - zaprojektowałam m.in papiery, które wydał sklep Białe Kruczki, to jedno z moich marzeń, które sprawiły mi ogrom radości :)
Moje prace są zazwyczaj w stylu bardzo "bogatym"... troszkę shabby, troszkę vintage, takie troszkę pomieszane :)
Moje prace znajdziecie na:


Marta Szymańska
Cześć,
nazywam się Marta, ale większość z Was zna mnie jako MartaSz. I kocham scrapbooking. Bardzo. :)
To jedyne hobby, które trzyma się mnie tak długo - bo już ponad 4 lata. I na pewno pozostanie ze mną na wiele następnych :)
 W życiu przeszłam przez małe piekiełko, ale dzięki wsparciu przyjaciół i rodziny oraz odnalezieniu miłości i pasji stałam się nową osobą. Kimś kto zna swoją wartość, nie boi się mieć własnego zdania i stara się codziennie uśmiechać.
Dużo zawdzięczam też wielu godzinom spędzonym przy biurku, w otoczeniu wykrojników, stempli, papierów, tuszy, pudrów, kredek i farb. To własnie tworzenie nowych rzeczy - kartek, albumów, ramek, ozdób, nauczyło mnie cierpliwości, dokładności i wzmocniło moje poczucie własnej wartości.
Jestem znana ze swojej spontaniczności i kreatywności. W głowie mam zawsze kilkanaście pomysłów do zrealizowania na "już". Ale jak każdy mam też dni słabsze, kiedy wena nie taka jak trzeba, kiedy zdrówko nie chce dopisać. Wtedy w łóżku, przykryta kołdrą delektuję się dobra książką i herbatą :)
Jaki jest mój styl w tworzeniu prac ? Nie jestem w stanie określić go jednym słowem. Uwielbiam tworzyć prace pełne kwiatów. Bardzo lubię styl shabby chic i pastelowe kolory. Koronki, perełki, foamirankowe kwiaty :) Ale tworzę też prace mix mediowe i ich zupełne przeciwieństwo "clean & simple". Wszystko zależy od tego jaki mam nastrój danego dnia i jakie pomysły w głowie.
Jestem dumna, że mogę reprezentować Magiczną Kartkę i tworzyć dla Was wyjątkowe projekty.

Zapraszam do siebie: 


Ania Zalisz
Cześć !
Mam na imię Ania, miłośniczka wszelkiego rękodzieła, pasjonatka rzeczy z papieru. Tworzę od dawna, w zależności od nastroju - kartki, notesy, czekoladowniki, pudełka, zawieszki itd....czasem zdarzy się też scrap.
Papier jest  moją metodą na relax, uwielbiam wieczory gdy mogę w spokoju zasiąść w swoim kąciku i coś pokleić.
Lubię prostotę, porządek i ład w pracach.  Uzależniona od wykrojników, wielbicielka tekturek. Uwielbiam jasne kolory, kontrasty i kwiaty.
Prywatnie mama 3 letniego łobuza, zawodowo nauczycielka j. angielskiego, fanka gramatyki angielskiej i kultury brytyjskiej. 

Moje prace możecie obejrzeć na blogu i FB:
https://littlethingsdesign.blogspot.com/
https://www.facebook.com/zaliszania/


Magda Maniecka
Hej! Mam na imię Magda. Prywatnie jestem zapracowaną i wiecznie zabieganą mamą dwóch kochanych córek i opiekunką dwóch niesfornych kocurów. Kocham zwierzęta, dobrą zabawę z przyjaciółmi i radosne kolory.
Zamiłowanie do scrapbookingu zaszczepiła we mnie pod koniec 2012 roku przyjaciółka i tak mi zostało do dziś. Pasja pogłębia się z miesiąca na miesiąc, a w domu zaczyna brakować miejsca na piękne przydasie. Moja ulubiona forma wyrazu artystycznego to exploding box, ale chętnie tworzę również kartki na różne okazje, w rozmaitych stylach i kolorach. Nie wyobrażam sobie scrapowania bez ulubionych wykrojników i pięknych papierów. Uwielbiam wszystkie kolekcje Magicznej Kartki, o czym wkrótce będziecie mogli się przekonać. Jestem bardzo szczęśliwa, że mogę dołączyć do tak utalentowanego DT i obiecuję dać z siebie wszystko!


Karolina Pietrzak
Hej
Nazywam się Karolina, w sieci widnieje jako Craftolina. Scrapbookingiem zajmuję się już kilka lat. Tworzenie kartek, LO, boxów i innych papierowych tworów sprawia mi ogromną przyjemność. Czerpię z tego niesamowitą radość. Uwielbiam odkrywać tą magię ukrytą w papierach i innych przydasiach. Zespolone w całość tworzą niesamowite arcydzieła.
A tak na codzień jestem zwarjowaną mamą, żoną, koleżanką. Nie lubię się nudzić i potrafię robić kilka rzeczy na raz. Mogę oglądać film i czytać książkę jednocześnie i wiem wszystko z jednego i z drugiego.
Cieszę się ogromnie, że będę mogła inspirować i wprowadzać Was w ten czarodziejski świat Magicznej Kartki. Mam nadzieję, że polubicie mój styl tworzenia i będziecie się inspirować moimi pracami.
Buziaki 😘😘😘

Poniżej umieszczam linki do fb i bloga:
https://www.facebook.com/Craftolina-175512012553814/?ref=bookmarks
http://craftolina.blogspot.ie/


Bożena Nowak - Sieradzan
Tworzenie to moja pasja, radość a czasami odskocznia od dnia codziennego. Cały czas szukam czegoś nowego, próbuję nowych form. Prywatnie mama dorastającego artysty, kobieta pracująca.

Zapraszam do siebie:
http://karteczkajaskoleczka.blogspot.com/
https://www.facebook.com/profile.php?id=100004283057643


Ania Prośniewska
Z wykształcenia filolog/florysta, z zamiłowania scrapoholik samouk ;)) Scrapuję, decoupage'uję, koloruję, korzystam z technik mixmediowych, które stale odkrywam... Uwielbiam warstwowe, przestrzenne formy z dużą ilością ciekawych drobiazgów, choć nie gardzę prostotą i minimalizmem. Na co dzień prowadzę stoisko pasmanteryjno-papiernicze z asortymentem kreatywnym i rękodzielniczym (Rudolph. Art&Office). Mam nadzieję, że nasza wspólna "magiczna" przygoda zaowocuje pracami, wśród których każdy z Was znajdzie źródło wielu ciekawych inspiracji ;))

Moje dotychczasowe prace znajdziecie oczywiście na moim blogu http://blog.rudolph.pl/ Serdecznie zapraszam i do zobaczenia/przeczytania już wkrótce ;)))

Moje prace znajdziecie na:
http://rudolph12.blogspot.com
https://www.facebook.com/anna.prosniewska.1


Ola Belta - Iwacz
Papierowy świat nieustannie mnie zachwyca, inspiruje mnie wszystko co mnie otacza. Kocham kolory, tekstury i po prostu rzeczy piękne. Nie znam słowa nuda, staram się wyciskać z życia każdą sekundę, a dni przezywać z wielkim uśmiechem na twarzy. W każdy powstały w moich rękach przedmiot, wkładam cząstkę siebie, którą chce komuś podarować.

Zapraszam na mojego bloga i facbooka:
http://papierowapasja.pl/
 https://www.facebook.com/PapierowaPasjaOli/?fref=ts


Gosia
 Witam, mam na imię Gosia w świecie blogowym znana jako - Peninia. Jestem pasjonatką sztuki, zwłaszcza malarstwa, grafiki i rysunku. Lubię podróże, przygody, miejsca z duszą i klimatem. Jestem ciągłą marzycielka z głową w chmurach ale pełną twórczych i zwariowanych pomysłów, uwielbiająca wszystko co pachnie kawą, kwiaty, ogrody oraz wszystkie odcienie koloru brązowego.
Uwielbiam tworzyć z papieru zwłaszcza - kartki, notesy,albumy, staram się dużo eksperymentować i próbować sił w nowych technikach. Bardzo lubię  mixmedia i art-journale. W swoich pracach zamykam magiczną cząstkę siebie...swoich przeżyć i myśli. Zabawa z papierem sprawia mi bardzo dużo radości i mam nadzieję, że nigdy się to nie zmieni!

Tu inspiruję i tworzę:
http://peniniaart.blogspot.com/
http://www.pinterest.com/peninia/


Karolina
Mam na imię Karolina, mam 24 lata. Tak oficjalnie tworzę od co najmniej 7 lat, jednak moja wielka miłość do papieru trwa już od dzieciństwa. W sieci prezentuję swoje prace pod pseudonimem maarchewkowa.
Nie jestem pewna, czy mam jakiś określony styl. Raz lubię pastelowe prace, innym razem bawię się kolorami. Czasem tworzę minimalistycznie, a czasami na bogato. Lubię wyzwania, jakie dają mi kolejne projekty. Tworzę głównie kartki i pudełka, ale także zaproszenia, notesy, albumy, czy księgi gości... i wszystko inne, co podpowie wyobraźnia. ;)
Każdą wolną chwilę staram się spędzać przy biurku, które ugina się pod stertą papierów, w mojej przytulnej pracowni, gdzie maleńkie ścinki nieustannie oblegają podłogę, a doba ciągle nie starcza na realizację wszystkich pomysłów. To moja największa pasja, która daje mi ogrom radości...
Bardzo się cieszę, że dano mi możliwość pracy w tak zdolnym i sympatycznym zespole oraz prezentowania tutaj swoich prac z moich ulubionych papierów Magicznej Kartki. :)

Moje galerie prac:
http://www.maarchewkowa.blogspot.com/
https://www.facebook.com/MaarchewkowaHandmade


Henryka
Witam, mam na imię Henryka, dla przyjaciół i znajomych Henia
- w sieci Magic Craft Land by Henryka.
Urodziłam i wychowałam się w moim ukochanym Krakowie.
Moja przygoda z papierem rozpoczęła się jakieś 4 lata temu, i tak trwa do dziś. Pokrótce, lubię to co robię. Przede wszystkim tworzę kartki, zaproszenia i albumy na różne okazje. Próbuję różnych technik, nie mam jednej wybranej. Lubię żywe, mocne kolory, ale tworze też delikatne i pastelowe prace, wstążki, koronki, perełki, dużo kwiatów, przetarcia itp. Ostatnio próbuję swych sił w kolorowaniu pisakami Copic i w mixed mediach. Ciągłe się uczę i nie boję eksperymentować. Tworzenie w papierze przynosi mi dużo radości, odpręża i pozwala oderwać się od szarości dnia codziennego.
Bardzo się cieszę, że mogłam dołączyć do grona DT Magicznej Kartki i obiecuję Was inspirować jak najlepiej potrafię. Moja głowa jest pełna pomysłów i wierzę, że Magiczna Kartka pomoże mi w ich realizacji.

Zapraszam na mój blog i fan page:
www.magic-craft-land.blogspot.ie
www.facebook.com/MagicLandbyHenryka/

************************

Tym razem nasz Team to całkiem liczne grono, a co za tym idzie - mnóstwo inspiracji, nowych technik oraz tutoriali w 2017tym roku ! :)
Zaglądajcie do nas koniecznie już jutro..... będziemy mieć dla Was coś, na co zapewne czekacie ! :)

Do napisania !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)