piątek, 17 lutego 2017

Kartka imieninowa - Uchwycone sny. Name-day card


Witajcie.
Ten pierwszy post.
To dla mnie wyzwanie i niepokój
 ale i nadzieja, że się spodoba i przyjmiecie moje prace ciepło.
 Już dawno spodobały mi się papiery Uchwycone sny.
 A dzisiaj przygotowałam z nich kartkę imieninową.
 Znajdziecie tu również piękne błękitne piwonie, .
Są znowu dostępne w innych kolorach.
A ja już czaję się z nożyczkami na najnowszą kolekcję Nostalgia.  
 
Hi.
This "First Post".
For me it's a challenge and unease, but also
hope that you'll like my works here.
Papers Uchwycone sny have caught my eye long ago.
And today I made a Name-Day card out of them.
You'll also find here some beautiful light-blue peonies.
They're avaible in different colours again.
And I am already waiting with scissors in my hand for a new
Nostalgia collection.
 





 
 
 Użyłam:
I used:
 
Uchwycone Sny 03 Poranna Kawa 008
Mini Różyczki - Błękitne FLMR11
Piwonia duża KM010 - Błękity 3sztFarba Kredowa Dekor Paint - country blue / country niebieski 100ml



Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
Best wishes
 

8 komentarzy:

  1. Sliczna, kolorowa praca! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję debiutu!!! Nie masz się czego obawiać - kartka jest świetna:). Trudno jest dobrać tak szeroką gamę kolorystyczną na jednej pracy, a Tobie się to udało:). Brawo!!! Pozdrawiam cieplutko:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, bo to piękny początek!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)