środa, 15 lutego 2017

Exploding box - inspiracja z Brother Scan'N'Cut

Chciałam się dzisiaj z Wami przywitać exploding boxem, który wykonałam przy pomocy plotera Brother Scan'N'Cut.

I would like to welcome you all with an exploding box, made with plotter Brother Scan'N'Cut.
Ploter pozwala na samodzielne projektowanie pudełek w dowolnym kształcie i rozmiarze.
Możecie także skorzystać z gotowych szablonów dostępnych na stronach poświęconych ploterowi.

*****

 Plotter allows you to design boxes in any shape and size.
You can also use ready templates which are available on website and in Magiczna Kartka's shop.


1. Dzięki temu sprytnemu urządzeniu wycięłam bazę, wieczko i podstawowe elementy do oklejenia pudełka:

1. Thanks to this clever device, I have cut out the base, the lid and all elements needed to decorate a box:



2. Perforacja - nacięcia wykonane przez ploter  - ułatwiła mi szybkie i bezproblemowo złożenie bazy i wieczka.

2. Perforation - cuts made by the plotter - makes that assembly of box and lid  fast and easy.




3. Boxa ozdobiłam papierami z kolekcji Uchwycone Sny

3. My exploding box is decorated with Catched Dreams paper collection.


Elementy wycięte ploterem nakleiłam na bazę używając kleju Magic. Do przyklejenia kompozycji kwiatowej klejem na gorąco użyłam lasek kleju dostępnych w sklepie Magicznej Kartki. Elementy przykleiłam kosteczkami 3D i ozdrobiłam brokatem.

All the elements cut out with plotter I have glued together with Magic glue.
To affixed my flowers composition I have used hot glue sticks also available in the shop. The rest of elements I have affixed with 3D foam squares and decorated them with glitter.

Zapraszam na fotorelację :)

Feel free to take a look at my fotostory :)










Dziękuję Wam za uwagę i poświęcony czas.
Mam nadzieję, że spodobała się Wam moja dzisiejsza inspiracja :)

Thank you for your attention and time.
Hope you like my today's inspiration.
Have a nice day!


7 komentarzy:

  1. O superowy :) takiego jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu toż to ŚLICZNOŚCI boxik :) BRAWO ZA DEBIUT!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny box! Pierwszy raz taki widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Madzia!! Box jest cudny i to jeszcze z jednej z moich ulubionych kolekcji... chociaż kurcze, co druga kolekcja MK jest moją ulubioną :P a co tam! i ten znak... Lady Flamingo! :D no no :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)