piątek, 14 grudnia 2012

Dla odmiany

Witajcie moi drodzy !

Nie wiem jak Wy ale ja jestem w temacie świątecznym już od prawie trzech miesięcy.
Zamówienia, kartki, albumy, świąteczne ozdoby itd.
Kocham święta ale przygotowań do nich nie widać końca ;) 
Dlatego przygotowałam dla Was dziś kartkę na Walentynki !
Tak, tak, na Walentynki choć wiem, że do nich jescze kupa czasu. 
Byla dla mnie odskocznią od świątecznego szaleństwa i praktycznie zrobiła się sama 
z przepięknych papierów z naszej ostatniej kolekcji -Lekki Jak Puch -





Miłego wieczoru i udanych przygotowań do świąt :)
Aneta 

5 komentarzy:

  1. O matko - już walentynki?!
    Kartka piękna

    A co do przygotowań - dlatego ja właśnie robię wszystko na ostatnią chwilę - oczywiście w panice!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje bardzo za mile komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miła odmiana. Jest bardzo delikatna i śliczna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)