niedziela, 2 września 2012

Wyniki wyzwania oraz nowa linia

Witajcie
Lato zbliża się ku końcowi a u nas jak zwykle mnóstwo pracy.
Jak już wiecie, aby uczcić tą piękną porę roku, jaką jest schyłek lata i początek jesieni
Magicza Kartka stworzyła niezwykle romantyczną kolekcję "Pożegnanie Lata"
do której obejrzenia zapraszamy do naszego sklepiku :)


A teraz wyniki Wyzwania Kolorystycznego, które było ostatnim wyzwaniem kolorystycznym tego lata 
czyli swoistym Pożegnaniem Lata !


Dziękujemy serdecznie za liczny udział w naszym wyzwaniu kolorystycznym
i poniżej przedstawiamy wyniki :


TOP 3 - EX AEQUO





TOP 3 - EX AEQUO





TOP 2





TOP 1





A zwyciężczynią, którą wylosował nasz Random jest:

czyli 

 tajemnicza18 !!!!!!


Tajemnicza18 prosimy o kontakt mailowy (kontakt@magicznakartka.pl)
w celu uzyskania informacji o nagrodzie :)
Bardzo serdecznie gratulujemy zwycięzcom i zapraszamy. Zachęcamy do odwiedzenia naszego bloga w następnym tygodniu by zaczerpnąć nowych inspiracji oraz aby poznać kolejne 
MAGICZNE WYZWANIE  :)

Miłego dnia !

9 komentarzy:

  1. Gratulacje!

    GosiaK, dziękuję za uwagę, nie wiedziałam, o co chodzi, ale już zmieniłam ustawienia :) Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem przeszczęśliwa! :)
    dziękuję! :)

    serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. i oczywiście gratuluję pozostałym dziewczynom ! ;)

      Usuń
  3. Bardzo dziękuję!
    Jestem początkującą bloggerką i jest to moje PIERWSZE wyróżnienie :)

    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Wow! Wow! Bardzo dziękuję.... jest mi niezmiernie miło i gratuluję serdecznie pozostałym dziewczynom!!!!

    Pozdrawiam DT :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie dziękuje za wyróżnienie, jest mi bardzo miło :-)
    Nowa kolekcja - PRZEPIĘKNA!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję serdecznie! Gratuluję pozostałym dziewczynom.!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)