piątek, 1 czerwca 2012

Na niebiesko - dla maluszka

Dziś chciałam pokazać kartkę, którą przygotowałam na Chrzest Święty dla małego chłopca. Wybrałam niebieski papier połączony oczywiście z bielą:) TEN papier jest bardzo delikatny, pastelowy, w jasne kropki. W sam raz do dziecięcych prac ale nie tylko...
Te buciki już kiedyś robiłam, ale tak je lubię, że pewnie nie raz jeszcze będę pokazywać:)


 Oprócz papieru w kropki użyłam jeszcze gotowego elementu, który można wyciąć z TEGO zestawu. 
Prawda że ma śliczny wzór?


Czasem nie wiele trzeba by było delikatnie i wyjątkowo!
Pozdrawiam odwiedzających!






11 komentarzy:

  1. Cudowna karteczka,a papier rzeczywiście piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaaa!!!! Padłam po raz kolejny przy tych Twoich trampeczkach !!! Cudownie kochana, przepiękna karteluszka !!! :****

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna kartka, delikatna i czysta ... wlasnie taka jak powinna byc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. papier papierem ale trampki co zrobiłaś to normalnie odpływam :)))nie no są miodzio ...

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna ,cudna i bardzo gustowna a papierki przepiekne

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczna kartka! a te buciki... dopracowane perfekcyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna i delikatna, buciki rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, a buciki są niesamowicie piękne :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kartka:) Buciki są cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka cudowna i te buciki wprost powalają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No i patrzę , patrzę i ciężko wzrok oderwać . Kartka piękna:)) zupełnie jak papier MK

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)