piątek, 23 marca 2012

Scrap z niewinności :)

Witajcie :)

dzisiaj chciałam Wam pokazać, że papiery Magicznej Kartki nadają sie nie tylko do robienia kartek.
Można je wykorzystać do innych scrapowych form.
Kolekcja Niewinność jak dla mnie jest tak fantastyczna, że zawsze żal mi ją ciąć... Postanowiłam tego nie robić i zrobić LO :)

Scrap bardzo delikatny, romantyczny, z dużą ilością motylków i perełek. 

Baza to {TEN} papier. Motylki to najnowsza kreskowa kolekcja {TA}. Wykorzystałam na scrapie również wiele mniejszych kawałków z niewinności, które zostawały po zrobieniu kartki.

Zapraszam do obejrzenia i zabawy z różnymi formami :)








7 komentarzy:

  1. piekny scrap, ja mam problem bo mi żal papierki z Magicznej Karki pociąć.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudeńko,te motylki fantastyczne a ty na zdjęciu taka promienna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny scrap na pięknym papierze

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, delikatna praca...

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie z tego papieru można wiele a ja go widziałam tylko w romantycznych kartkach, heh ;) Właśnie oglądałam z niego pisanki u jolagg, a teraz tutaj LO-sa, który wyszedł fantastycznie :) No doprawdy, wszechstronny jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne... mi też czasami żal ciąć papier :D Zostawiam sobie różne skrawki... a może się przyda...
    Papier rzeczywiście piękny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)